• Breed assortiment
  • Service op maat
  • Zuivere hoogwaardige producten
  • Snel geleverd

FAQ


Wat kan ik doen wanneer ik mijn wachtwoord kwijt ben?

Wanneer u uw wachtwoord bent vergeten, kunt u op de login-pagina op de knop “wachtwoord vergeten” klikken en uw gegevens invullen. U ontvangt op het aangegeven e-mailadres een mail met instructies om het wachtwoord te resetten.

Het kan een paar minuten duren tot u de e-mail ontvangt. Controleer alstublieft ook uw spambox.


Het product dat ik wil bestellen is tijdelijk niet leverbaar, wat nu?

Wanneer een product tijdelijk niet leverbaar is, duurt het ongeveer 2 weken tot het weer voorradig is. Indien het product langer niet leverbaar is, zullen wij dat aangeven. Wanneer u al een product besteld heeft dat tijdelijk niet leverbaar is, zullen wij contact met u opnemen.

Hoe kan ik online een bestelling plaatsen?

Zoek op onze webshop het product dat u graag wilt bestellen, kies hoe vaak u dit product wilt ontvangen en plaats het product in het winkelmandje. U kunt nu nog andere producten aan uw bestelling toevoegen of direct uw winkelmandje bekijken. Via uw winkelmandje wordt u doorgestuurd naar de kassa waar u de bestelling nog eens kunt controleren en definitief kunt plaatsen.

Kan ik de bestelling die ik heb geplaatst nog wijzigen?

Het is geen probleem om uw bestelling nog te wijzigen, mits deze nog niet ingepakt is. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Als uw bestelling nog niet is ingepakt, kan deze nog geannuleerd worden. Om een bestelling te annuleren, dient u contact op te nemen met onze klantenservice.

Mijn bestelling is wel betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Het is mogelijk dat de mail in uw spambox terecht is gekomen. Wanneer u binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij controleren dan voor u of de bestelling correct geplaatst is.

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja, u kunt uw bestelling retourneren. Dit moet wel binnen een maand gebeuren en de producten moeten ongeopend zijn. Voor het retourneren van uw bestelling kunt u contact met onze klantenservice opnemen.

Het product dat ik besteld heb ziet er niet zo uit als normaal, wat nu?

Vrijwel al onze producten worden met natuurlijk ingrediënten geproduceerd. Dit kan ertoe leiden dat producten uiterlijk of in kleur of geur fluctueren.

Kan ik kiezen via welke bezorgservice mijn pakket wordt verstuurd?

In Nederland werken wij met bezorgservice FedEx die de pakketten uitlevert middels PostNL. Naar België worden pakketten met FedEx verstuurd. Uw pakket zal via deze dienst naar u worden verzonden en de volgende werkdag worden aangeboden.

Voor verzending naar Duitsland kunt u kiezen tussen FedEx en DHL, naar Zwitserland leveren wij uitsluitend met DHL. Pakketten naar overige Europese landen worden met FedEx of DHL geleverd.

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling geleverd wordt?

Bestellingen die voor 13:00h binnen komen, worden dezelfde dag nog verzonden. Uw bestelling wordt over het algemeen altijd binnen 1 à 2 werkdagen bezorgd.

Het is mogelijk dat de bestelling vertraagd is, hier hebben wij helaas geen invloed op. Wanneer uw zending na 3 werkdagen nog niet bezorgd is, neem dan contact op met onze klantenservice. Deze kan informatie inwinnen bij de bezorgservice om uw pakket te lokaliseren.

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Het ruilen van een product is mogelijk, mits deze onaangetast en nog ongeopend is en binnen een maand geretourneerd wordt. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel wordt binnen 14 dagen teruggestort op uw rekening.

Ik wil mijn account beëindigen, wat nu?

Voor het beëindigen van uw account kunt u contact met onze klantenservice opnemen.